DENI J.

Bildbomb nr1
Hejsan alla!!! Nu har jag (på förfrågan) gjort en resedagbok som ni hittar här! Har även först in alla bilder från karabien i datorn alldeles nyss så förbered er på bildbomb nr 1:

^ Första dagen(skolan hade ej börjat, vi kom en dag innan). Var bara killarna som hade kommit och innan vi gick till stranden tillsammans var vi tvungen vänta på en av killarna som varit ute kvällen innan. Han fick smeknamnet "Princess" och var så sjukt snygg att jag smygfotade honom då vi satt på stranden. Jag tror ni kan lista ut vem det är ;)
^Efter första skoldagen gick vi ut hela gruppen! Ingar(i vit tröja) flirtade lite med mig men jag hade bara ögon för "Princess" och otrolig nog höll han sig rätt nära mig hela den kvällen!!
^Princess, jag och Ingar.
^ Astrid och resten av gänget!
^ Andra resten av gruppen:)
^Utsikten från hotellrummet på natten.

^Upper deck! Här hade vi skola varje dag♥♥♥

^Utsikt från upper deck/vår skola♥
^Subway låg mitt emot skolan så vi åt oftast lunch där. Här sitter Astrid med vår polska (delvis)rumskompis Anna.
^ Och här beställer jag...
^Astrid och "Princess"(Vid det här laget har vi lärt oss att han heter Pascal men kallas Pege)
^Stranden där vi övade "fleuring" dvs kasta och göra tricks med flaska + shaker. Så en del av våra skoldagar spenderade vi här.
^Kvällarna spenderade vi med varandra ute på balkongen. Vi drack öl, spelade instrument, pluggade, pratade och bara njöt av varandra närvaro och det fantastiska landet tillsammans ♥
^En kväll spenderades på världens mysigaste pub!
^På fleuringbeachen! Vi brukade köpa med subway och sitta och äta här i väntan på att fleuringlektionen skulle börja. Vi byggde en egen "låtsasbar" och åhh bara hade allmänt jävla kul med varandra!!!
^Vårt hotell under dagtid
^Sprang vilda leguaner lite varstans

^Dirty sanchez hängde vi oftast på om vi skulle ut någon kväll. Detta är även baren jag och Pege drack oss så onyktra att vi vågade erkänna våra känslor för varandra ♥♥♥ De två översta bilderna är jag och våra två lärare haha!
^Direkt efter skolan chillade vi alltid hemma en stund
^Jag, astrid och pege for till Maho-beach(där flygplan landar jättenära stranden) och hade världens mysiagste dag!
^Nedanför upper deck/vår skola
^vår ebs-grupp!!!!♥♥ Jag är vit längst upp i högra hörnet
^Vi testade äta på lite olika ställen under lunchen.. Här på ett ställe som heter little jerusalem:)
^vanlig vardag/gullegull:*
^Vi åkte båt till en liten ö och gick runt hela ön på 40 minuter. Fantastiskt!!!
^Kvalitetstid
^Vi festade också i maho på deras häftiga pub..
^Vi gick på bio två ggr, det var amaaaazing
^Vi gick på stan lite..
^Astrid lagade oftast mat åt oss + pege och hennes bästa vän nico som ni ser posar så fint i bakgrunden:)
sen packade vi och Pege ville följa till flygplatsen♥♥♥♥